back to model

Kawasaki
Teknologi Motorstyrings teknologier

Lige siden vores første motorcykel motor så dagens lys i 1950, har Kawasakis ingeniører og teknikere, haft konstant fokus på nye innovative teknologier. I dag er vores modeller fyldt med forskellige teknologier udviklet og forfinet gennem vores lange historie.

IMU - Inertia Mesurement Unit

IMU (Inertial Measurement Unit) giver motorcyklens ECU informationer omkring G påvirkning under kørsel målt på 5 akser. Med Kawasakis know-how fra tidligere KTRC systemer beregnes der desuden en 6 akse. Med computer beregning hvert tredie milisekund og en pro-aktiv omstændighedsanalyse er systemet er det mest avancerede traction-control system til en gade motorcykel. 

Styrken i Kawasaki's TC systemer har altid været med udgangspunkt i sofistikeret computer programering og med minimal hardware har været i stand til at beregne omstændighederne.
Med tilførelsen af en IMU er systemet mere præcist end nogensinde og med 6DOF (Degrees of Freedom), eller også kaldet 6 akser er det det mest avancerede system på en gade motorcykel.